PREDSTAVITEV SOLO – DUO PLESNIH MINIATUR IN PREMIERA – PLESNA TRILOGIJA: DOTIK-IDENTITETA-PULZ

PREDSTAVITEV SOLO IN DUO PLESNIH MINIATUR

SODOBNI PLES, DŽEZ IN HIP HOP


 

Za(Od)prtimi oči

Ustvarjanje in ples:

Ula Oštir in Zala Rostohar

Mentorica: Rosana Horvat

SVET PADLIH ANGELOV

Avtorski soloples: Zoya Koprivnik

Mentorica: Rosana Horvat

PREVLADA

Ustvarjanje in ples:

Tjaša Kurajić in Ana Radić

Mentorica: Rosana Horvat

SOMNIUM

Avtorski soloples: Zala Preskar

Mentorica: Rosana Horvat

?!

Ustvarjanje in ples:

Veronika Strnad in Ema Zevnik

Mentorica: Rosana Horvat

IZGUBLJENA V SEBI

Avtorski soloples: Lucija Arh

Mentorica: Rosana Horvat

 YOU CAN

Soloples: Kaja Rožman

Mentor: Samuel Samuel

HIP HOP SOLO – DUO

HANA VRHOVŠEK: hip hop solo mladinka

Koreografija: Anja Baškovč

LITA ANA URŠIČ: hip hop solo mladinka

Koreografija: Anja Baškovč in Jerneja Rožman

TJAŠA OŠTIR in TJAŠA ZUPANC: hip hop duo članice

Korografija: Anja Baškovč

 

10 MINUTNI PREMOR

 

PREMIERA PLESNE PREDSTAVE:

DOTIK – IDENTITETA – PULZ

Plesna TRILOGIJA

DIP

Sodobni ples 3: uL’ ezVenTjana

Ka’ Bavidas pelera

Alter Ego

ROSANA HORVAT IN SAMO MARINČ

Oblikovanje: Barbara Lovše

Odnosi z javnostjo: Ksenija Herakovič

Oblikovanje luči: Davorin Štorgelj

Triologija IDENTITETA-DOTIK-PULZ poda pomembno sporočilo tako plesalcem kot tudi posameznim gledalcem o razvoju samega sebe, soočanju vsakdanje nesigurnosti, spoznavanje svojega jaza, oblikovanje mnenje in sprejemanje le tega, kako dotik vpliva name in kaj je, kaj je moja reakcija na dotik in ali čutim pulz življenja ki ga živim danes, ta trenutek ali živim v času ki ne obstaja-računalnik, internet, facebook.

To so vprašanja in trenutki s katerimi se mladi plesalci ukvarjajo, razmišljajo in poglabljajo. Vpliv predstave je, prepoznavanje v danih situacijah, v razumevanju sebe in drugih, pristop in mišljenje drug o drugemu. Razvili odnos do sočloveka in razumevanju njega! Razvila in razširila odnos do plesne umetnosti in vpliv le te. Predstava bo v pozitivnem duhu približala glasbo in ples različnih zvrsti tako mladim kot starejšim. Mladi plesalci bodo prikazali, kako se skozi ples človek lahko izraža in tako dopolnjuje sebe in okolico. Sama predstava je pripravljena tako, da vsakega posameznika prisili k razmišljanju o osnovnih človeških odnosih in vrednotah, ki krojijo naše življenje. Taka predstava bo v Brežicah odlično dopolnilo kulturnega programa, saj primanjkuje vsebinsko dobrih plesnih predstav. Čas je da si pogledamo v oči in začutimo pulz!

DO=TIK

Koreografija in mentorstvo: Rosana Horvat

Dramaturgija: Andreja Kopač

Soustvarjanje in ples: SP 3 – uL’ ezVenTjana

Tjaša Kurajić, Zala Mucko, Ula Oštir, Ana Radić, Zala Rostohar, Veronika Strnad, Ema Zevnik

Plesna predstava Dotik- tema sama je prišla in nastala iz samih deklet oziroma iz skupine Sodobni ples 3. Dotik je vsakdanji, ki se začne od rojstva naprej. Saj je naš prvi dotik bil pri materi. Ukvarjali smo se z vprašanji: kaj je dotik? Kako dotik vpliva name? Ali želim biti dotaknjena? Kakšne posledice lahko dotik pusti na osebi? Kaj nam dotik pove oziroma pomeni? S katerim delom telesa se najpogosteje dotikam? S katerim delom telesa bi se dotaknila? Kaj človek postane brez dotika? V raziskovalnem procesu smo prišli do ugotovitve, da je dotik pomemben in potreben del v življenju, da brez njega ne moremo. Z dotikom se lahko tudi zdravimo, napolnimo, izpraznimo, potolažimo ali pa obratno lahko pustijo nezaželene rane ali posledice na telesu.  V predstavi raziskujemo skozi gib skozi tri sklope: S katerim telesom bi se dotaknila? Kaj nam dotik pove oziroma pomeni? Kaj lahko dotik naredi-posledice?

IDENTITETA

Koreografija in mentorstvo: Rosana Horvat

Dramaturgija: Andreja Kopač

Soustvarjanje in ples: Ka’ Bavidas Pelera

Lucija Arh, Iva Colarič, Zala Jurečič, Zoya Koprivnik, Nika Kurnik, Laura Milar, Zala Preskar, Lena Škoda, Barbara Unetič, Zarja Zidarič Petrovič, Gea Župevc

Plesna predstava identiteta se ukvarja z vprašanji kdo sem jaz, kaj je moja identiteta oziroma kaj si človek misli o sebi, kar pa je samorefleksivni proces. Kaj jih posamezniku pripisujejo drugi, ali se identiteta razvija iz znotraj navzven ali iz zunaj navznoter. Ali se kot osebnost spreminjam ali ostajam ista…………kako se razvija moj jaz, čez kakšne prepreke in uspehe se oblikuje moja identiteta. S temi vprašanji se dekleta Ka’ Bavidas Pelera soočajo v vsakodnevnem življenju in poglabljajo skozi ples.

PULZ

Koreografija: Samo Marinč

Plesalci: Alter Ego

Primož Bogner, Anina Čargo, Zehrudina Hrvić, Tjaša Oštir, Alja Poldan, Jana Stanič, Nika Srpčič, Nina Šafer, Tijana Šobot, Tjaša Zupanc

Pomen angleške besede beat (bit) se je skozi stoletja razvijal in spreminjal. V stari angleščini je beseda izvirala iz pomena udarjanja stopala ob tla ali premagovanja meja. Kasneje se je beseda bit uporabila v pomenu redna pot nekega potnika ali sled, ki jo puščajo živali. V letu 1755 se je beseda začela uporabljati v kontekstu utrip srca. Glasbeni pomen je dobila v letu 1842, mogoče zaradi gibanja dirigenta ali pojma »beating the time«, premagovanje časa. Pred tem je bit v glasbi pomenil neko vrsto prehodne mile note, ki udari tik pred noto in je namenjena kot okras. Danes je znano, da bit zaslišimo takrat, ko hkrati dva zvočna valova z razliko v frekvencah največ 30 Hz dosežeta naše uho. V glasbi pa bit predstavlja osnovno enoto časa. Ponavljajoče se zaporedje poudarjenih in nepoudarjenih bitov sestavlja ritem.

V plesnem odlomku »Pulz« raziskujemo osnovni element glasbe in ga prenašamo v hip hop ritem. Razmišljamo o tem, kje vse se bit pojavlja in zakaj ga lahko začutimo tudi v sebi, pa čeprav ga ne slišimo. Pravijo, da je najlepša glasba bitje srca. Čeprav gre samo za zvok srca, ko črpa kri, predstavlja nekaj veliko večjega in močnejšega, saj s seboj nosi življenje. Spoznamo ga že v maternici. Bit, kot osnovna enota časa v glasbi, zato nakazuje na to, da se z vsakim bitom približujemo koncu, saj čas nevzdržno teče. Tako se pomen »premagovanje časa« zdi kar ustrezna razlaga pojma bit in nas opomni na potrebo po uživanju v vsakem trenutku.